داكن

مراتى المنيوكه ٢

🇸🇦 العربية
السرعة: 1.0x
الحالة: جاهز
×

مساعدة في إعدادات التشغيل

إذا كنت تستخدم Chrome/Edge بالفعل، ولكن لا يمكنك التشغيل، فتحقق من إعدادات هاتفك/جهاز الكمبيوتر.
تأكد من أن محرك TTS نشط، ويستخدم اللغة التي تريد سماعها.

لمستخدمي Android وأنظمة التشغيل الأخرى

لمستخدمي Android و Harmony و Lineage و Ubuntu Touch و Sailfish و ColorOS / FuntouchOS و hyperOS وما إلى ذلك.
الوصول إلى القائمة: افتح الإعدادات > إمكانية الوصول > إخراج النص إلى كلام.
إذا لم يكن موجودًا، الإعدادات > مربع البحث أعلاه > أدخل "text-to-speech" أو "text"
ثم اختر تحويل النص إلى صوت أو تحويل النص إلى كلام، أو ما شابه ذلك.
لإضافة لغة، انقر فوق أيقونة الترس ⚙ > تثبيت بيانات الصوت واخرت اللغة التي تريدها.

لمستخدمي iOS

افتح الإعدادات > إمكانية الوصول > المحتوى المنطوق
أو الإعدادات > مربع البحث أعلاه > أدخل "المحتوى المنطوق" ثم اضغط إدخال
لإضافة لغة، اختر الأصوات ثم اختر الصوت

لمستخدمي Mac OS

الوصول إلى القائمة: انقر فوق قائمة Apple () > إعدادات النظام > إمكانية الوصول > المحتوى المنطوق.

لمستخدمي Windows

Windows 10 & 11
الوصول إلى القائمة: افتح ابدأ > الإعدادات > الوقت واللغة > الكلام.
Windows 7 & 8
لوحة التحكم > سهولة الوصول > التعرف على الكلام > النص إلى كلام
Windows XP
ابدأ > لوحة التحكم > الأصوات والكلام وأجهزة الصوت > الكلام
Windows 2000 & ME
ابدأ > الإعدادات > لوحة التحكم > الكلام
لمستخدمي أنواع أجهزة الكمبيوتر الأخرى، مثل Linux و ChromeOS و FreeBSD وما إلى ذلك.
يرجى البحث عن إعدادات تمكين النص إلى كلام في محركات البحث مثل Google و Bing وما إلى ذلك

ملاحظة حاليًا، تعمل هذه الصفحة وفقًا لمحرك جهازك.
لذا فإن الصوت الناتج يتبع محرك TTS الخاص بجهازك.

مراتى المنيوكه ٢

. .  . حكيت لكو على حسام لغاية اما هيج مراتى المنيوكه  وهيجنى وروحت نكت مراتى العلقه المتناكه ونمت ومراتى انتظرت مكالمة حسام ، وفعلا بالليل اتصل متأخر سأل عليا قالتله ده نايم ، قالها انتى نايمه جنبه ، قالتله. لا انا فى الصاله بعيد ، سالها ايه رايك فى الروشته ؟ نفعت ؟ قالتله انت دكتور شاطر ورشوتتك واضح انها ماتنزلش الارض ، قالها يعنى اتنكتى كويس ؟ خدتى زبر حلو ؟ قالتله مش احنا قلنا بلاش الكلام ده ؟ قالها. يعنى انا اهديتك نبكه ماتحلميش بيها وغيرتلك طبيعة جوزك وبعدين تقوليلى بلاش الكلام ده ….
قالتله هوه ماينفعش الكلام غير بالاسلوب ده ؟ قالها خلصى اتنكتى والا لا ؟ قالتله انت حاسس بأيه ؟ قالها هوه انا اللى اتنكت ؟ ضحكت بمنبكه وقالتله اه ، خلاص ارتحت ؟ قالها انتى اللى ارتحتى ياشرموطه ، خدتيه ازاى ؟. منال : يعنى ايه ازاى ؟ هوه بيتاخد ازاى ؟. حسام : يعنى قعدتى عليه باوسخه ولا فلقستى وخدتيه زى الكلبه ولارفع رجليكى والا اداهولك غى طيزك والا ايه ؟. منال : ههههههه ههههههه وانت تفرق معاك ايه ؟ عموما قعدت عليه ،،،،، ارتحت ،. حسام : لا انا هرتاح بكره ….
شوفى يالبوه ،، جوزك هيركب اتوبيس الساعه ١٠ بعنى هيخرج من البيت الساعه ٩ ، انا هجيلك الساعه ٩ ونص الاقيكى لابسه نفس القميص اللى اتناكتى بيه عشان اركبك ولما اتوبيس جوزك يكون مارر قدام البلد اكون راكبك وزبرى محشور فى كسك .
فهمتى يامره يامومس .
منال : ايه ده ، ده انت محضر الجدول بقه .
حسام : ايه الجدول فيه حاجه غلط ، والا مش عاوزه .
منتل : لا مفهوش حاجه غلط ، انا هراجع وراك. حسام : يعنى عاوزه والا مس عاوزه .
منال : لا انت بقى مبتفهمش .. يعنى بعد الكلام ده كله ممكن اكون مس عاوزه ، حسام : عاوز اجى الاقى نار .. عاوز اقطعك ياشرموطه .
منال : بصراحه ياحسام انا نار من دلوقتى ….
ماتتأخرش بقى .
تانى يوم الصبح حسام قابلنى وسلم عليه وسالته رايح فين ع الصبح قالى عندى نيكه لوحده شرموطه ، قلتله ع الصبح ، قالى ايوه مع السلامه لحسن زمانها موحوحه ومستنيانى ، قلتله اتمنالك نيكه حلوه ، عاوزك تنذكها فى. عنيها وكيها وطيزها وتغرقها لبن ؟ هيه مين المحظوظه دى ؟ قالى هبقه قلك عشان مستعجل ، وفعلا وصل البيت رن الجرس فتحتله مراتى العلقه بالقويص بس وكان لسه عليه نقط لبن من نيكة امبارح راح زانقها فى المدخل. ونزل فيها بوس وعض فى شفايفها وتقفيش فى بزازها وهيه زى المجنونه لتغرك فى زبره وراح مقلعها القميص فى المزخل وهيه بنقله تعالى جوه قالها المره المومس اللى زيك لازم تخش عريانه ملط وراح ساددها من بزازها. دخلها الشقه وفى قوانى راحت مقلعاه البنطلون واول ماشفت زبه جالها حاله هيستريا من طوله ونزلن حضن فيه ورضه ومص راح راميها على ضهرها ومدخل راس زبره راحت زاقه وسطها عليه دخل ربعه وقعد يدخل ويخرجه بسويش. لغاية اما دخله كله وبدأ يرزع فيها ويقلها خدى باشرموطه اححححححححه خدى بالبوه ،،،، مس ده الزب اللى نفسك فيه ،،،،،،،،،،، حدى باوسخه احوووووووووه ، وهيه تصرخ احووووووووه هتفسخنى اححححححححححححه يتموتنى. ياحسام …….
احووووووووه انا حاسه انى بواد مس بتناك قالها لت ياوسخه بتتناكى من زب حسام ياحماره ،،،،،، حلو يابت ،، تقوله حلو اوى اوى ،،،،، حلو اوى اوى ،،،،،، نيك ،،، نيكتى اوى ،،،،،،،،،،َ قالها ده جوزك لسه موصينى عليكى دلوفتى ،،،،، قالتله بجد ؟ طب اعمل اعمل بالوصيه ، هوه اقلك افسخنى كده ،،، قالك عشرنى كده ؟ احححححح احححححححح بحلك اوى باحسام ،،،، بموت فى زبيك ياحبيبى ،،، اححححححححححح ووووه لموت فى. نيكك اححححححح افففففففف اححححححح افففففف نييييييييك ياخرااااابى ياخرااااابى ،،،، ايه ده اما متناكه ياحسام ،،،،،،، انا مره مومس باحسااااااااام احوووووووووووه هجيلهم هجبلهم هجيبهم ، راحت جايباهم وراح. ستلت زيه من كسها وحاطه فدام بقها واقف وبينفط لبن من كسها واحمر زى مايكون مساوق وخدته فى بقها وبين لزازها لغايه اما كل لبنه على وشها ولزازها تكتر من لنر لبن غرقها شربت منع على قد ماتقدر والباقى بقى. بيسيل على كل جسمها ………… شكرا ياحسام ،. .
المصدر:الإنترنت